onsdag 24 mars 2010

äntligen....

...sover båda barnen :)
Igår tog vi bort spjälsängen ur Colins rum för att prova "nya" sängen.
Han fick sova middag där först och det var ju lite konstigt såklart, men jag läste lite och då somnade han rätt fort.På kvällen var det bara att lägga ner honom så låg han kvar och somnade nästan på en gång!! Min duktiga kille :) Och så mysigt att få vakna av små tassande fötter bredvid sängen.
Men det var igår det ;) Ikväll var det inte lika lätt! Tog inte lång tid innan jag hörde springande fötter uppifrån. och jag vet inte hur mång
a x antal gånger jag har lagt tillbaka honom i sängen ikväll och självklart är jag själv för Christopher tränar. Och Aaron vägrade ju såklart ligga själv och bara gallskrek, så det blev lite av en pärs det här, men nu ligger dom i sina sängar båda två och sover så gott!

tänk inte på hur sliten den är, den är gammal och det känns rätt onödigt att måla innan vi vet att det funkar :D
Aaron har verkligen haft några jobbiga dagar nu, oj vad han skriker... Riktigt panikskrik också och väldigt sällan har jag nån aning om vad som är fel :( Fy vad det är jobbigt. Man känner sig så ruskigt hjälplös.




idag har dopinbjudningarna blivit postade också (till slut)
Blev rätt nöjd med resultatet, inte 100% men det duger ;)



NU: Greys Anatomy och ett stort glas saft med massa is!!



2 kommentarer:

Sanna sa...

duktig Colin som somnade själv i nya säängen=)
synd att det inte gick lika bra igår då men det kommer nog gå bra snart igen:D

åhh vilka fina dopkort, du kan det där du Ann, får nog anställa dig o fixa lite födesedagsinbjudningskort:D

saknar er som tuuusan!
Kram

Frida sa...

Vilka fina inbjudningskort!

Ska nog också börja med sån där säng, få se om det funkar! Förstår att det är mysigt när dom själva kommer till sängen på morgonen=)