fredag 26 mars 2010

paket!

Här hemma rullar det på i vanlig ordning. Igår åkte jag ner till fröet med båda barnen och det gick så bra så! Sen att Colin har lite (läs:mycket) svårt med det där att städa och lägga ifrån sig bilarna är ju en annan femma ;) Men det släpper väl så småningom kan man ju hoppas!

Fick ett så himla gulligt paket på posten igår också, vad glad jag blev när jag såg det :)
Fyndat en vårjacka till Aaron på tradera, helt ny med lappen kvar. 30 kr + 36 kr i frakt. Inte fy skam :D
I eftermiddags åkte vi och lämnade Colin hos sin mormor och morfar som så hemskt gärna ville ha honom över natten. Tack och bock :)
Men det är så tomt här hemma. Oj vad tyst det har varit ikväll!
Förutom Aarons skrik då förstås...Fy vad han har skrikit den här veckan, det känns som att han antingen sover, äter eller skriker, är bara nöjd små korta stunder :(
Nu sitter han iaf i sin babysitter och pratar med toadörren och äter på sin hand, sötnosen <3
Lite gäspar börjar komma så snart är det nog natt.
Ja, mycket riktigt så börjas det gnälla där nere nu, så nu ska jag titta på så ska det låta och försöka få honom att somna

1 kommentar:

Sarah sa...

Känner igen det där med skrikandet. Ella skriker väldigt väldigt mycket, men jag tycker mig se en förbättring för var dag som går..=)
Jättefin jacka!