måndag 29 mars 2010

hemma igen!

Hm, det är nå skumt med kommentarerna.... stog att det var 1 ogranskad och när jag klickade in där så var det 4, från flera dar sen :S skumt!



Ja, nu är vi hemma från Västerås igen.

jäklar vad det snöade när vi skulle åka.... Ny telefon till mig!!
Skötväska till barnen (mig)
Colin vart så glad så när han fick springa omkring inne i sigma med pappa medans mamma fixade telefonen :) Rulltrappor är roliga ska ni veta ;)

Sen så blidde det ju McDonalds på hemvägen och Colin fick sitt första happy meal då blev han glad!

Aaron fick nöja sig med att titta på :D
snacka om att mosa i sig hamburgaren :)

fick en rolig kikare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan bara se sista bilden.

Camilla

Frida sa...

Ja jag hoppas verkligen det! Har inte vart inne här på ett tag eftersom jag setat på toa haha.. Fint du gjort!!

Malin sa...

ooh den där väskan har jhag kikat på! hur är den inuti? fanns den kvar i exakt den färgen??

hehe ja jag får ta med mig ylletofflorna..betvivlar att jag får på mig nåt annat.. kanske flipflopsen sen.. är tråååångt med joggingskorna nu...:S
ändå har jag snörat upp dem allt jag kan :(
Med Elias fick jag ju inte gå omkring öht pga blodtrycket.. ska bli spännande att se hur det blir denna gången..

hooppas ni mår bra! kraaam