onsdag 21 april 2010

BLÄ!!!

Nu så är Aaron feberfri igen!! Så skönt! Nu ska jag väl inte säga så för då kommer det väl tillbaks inatt :/

Idag var det då tänkt att jag skulle ut och springa igen, men fy vilket tråckväder.... Då tyckte jag att istället för att träna så sitter jag i soffan och äter en chokladkaka istället! Det låter väl logiskt :S
Nej fy, nu mår jag riktigt dåligt istället, vad skulle jag trycka i mig den för?!?
Kompenserade med situps och ryggövningar i vardagsrummet ikväll istället! Så är det nåt gjort idag iaf.....

Blir så less på mig själv :( Egentligen så borde jag inte tillåta mig själv att äta nåt snask på helgerna heller nu i början, det blir bara en ond cirkel av det hela. Men hur i h***te ska jag klara det då, sitta instängd på toaletten utan att komma ut på en vecka!!
Nej, skärpning nu!!!!
Var ut i måndags och sprang iaf! Fick sällskap av Malena också :)
Äntligen har den mesta snön i elljusspåret
försvunnit så man kan springa där nu, tycker inte om att springa på asfalt!

Nej, sluta gagga och kika vidare!

1 kommentar:

Malin sa...

äsch ibland får man unna sig!;)
vet inte vilken size du köper på chokladen men ett tips vore att kanske bara köpa såna där minismå?:)

har precis börjat här med att korrigera kosten efter graviditeten :) går hyffsat bra, kanske för att jag inte har nåt sug öht.. inte på mat heller :D

kraams