söndag 11 april 2010

Väldigt imponerad av mig själv faktiskt! Orkade springa mycket längre än jag trodde. Så nu känner jag mig riktigt peppad :) Kanske finns hopp för beach 2010 iaf ;)

Colin är jag inte lika imponerad över..... fy vad hemsk han är på mornarna! Skriker och kastar saker! Imorse var jag in i köket och gjorde mat till Aaron och när jag kom tillbaks så kom jag lagom för att se att Colin kastade sin ena gummistövel på honom! Extra jobbigt när det ska gå ut över Aaron :(
jaja, det går väl över snart hoppas jag....
..

ska kika runt lite en snabbis sen blir det tidig sänggång för mig!
Och imorrn väntar tvätt och städ *blä* Men det lär väl göras det
också.
Så då gör det absolut inget om det är riktigt gråtrist väder :)

1 kommentar:

Sanna sa...

Åhh Ann vad duktig du är då=) ge mig liiite motivation tack;)

Strunta i o städa idag, alldeles för fint väder för det;) haha