tisdag 13 april 2010

Soool!!!!

Kan man göra annat än älska det här vädret?
Var till öppna förskolan en sväng på fm, gick hem och åt mat, sen var det bara att kliva ut ig
en!
Aaron fick sitta i bärselen för jag trodde ju att Colin skulle springa iväg på en gång, men det fanns ju lite snö kvar så han var fullt upptagen med att kasta bort den, skönt! Då kunde jag sätta Aaron i bilstolen och mig själv på en stol och bara njuta av solen :)Tänkte att katterna skulle få kika ut lite också, tanken är ju att dom ska få bli utekatter nu, för det kommer ju vara svårt att hålla dom inne när man bor så här *ångest* Och precis som jag trodde så sprang Tyson iväg på en gång..... inte så att jag inte kunde se honom fö
rstås och jag gick och hämtade tillbaka honom när jag tyckte att han var för långt bort :S Dom andra bara svansade runt bordet på altanen. Tänk vad skönt om dom bara ville stanna där allihopa och inte gå längre!
Vill vill vill INTE ha dom ute egentligen, men vad ska man göra då när man bor så här....
Men det blev inte så jättelång stund ute för Colin var ju trött också så nu ligger dom och sover båda två!

Och då passar ju jag såklart på att sitta här en stund!!


När Christopher kommer hem så blir det en springtur för mig igen! Ska försöka komma ut tre gånger den här veckan :)

1 kommentar:

Sanna sa...

Mysiga bilder, =) aaron är stor kille nu när han kan sitta framåt i bärselen;)

Ses på tors hoppas jag..
kram