fredag 23 april 2010

utvilad!

Nu sover alla 3 grabbar här hemma ;)
Jag kom ju på att nu när Aaron inte ammas på nätterna så kan ju faktiskt Christopher också mata honom på nätterna... Har tänkt på det innan men det har ändå bara flugit bort från tankarna lika fort. Vadå, jag kommer ju ändå vakna. Kommer ju vara jag som väcker Christopher för att Aaron har vaknat så vad är det för ide då liksom?
Men igår var jag så ruskigt förbannat trött så jag tänkte att
vi provar och det gick ju galant :) Och jag sov till strax före 9 imorse!!!! Ljuva sovmorgon, och jag sov faktiskt också. Självklart så vaknade jag flera gånger men jag lyckade somna om och det tillhör inte det vanliga.
Så nu har ju då Christopher fått prova på det här ljuva nattlivet så nu somnade han på soffan innan jag ens hade lagt barnen ^^
Vi var iväg och handlade på fm när jag hade kommit upp sen har det varit fullt upp hela dagen så han har ju inte fått sova på dan heller (åh stackare....)
Varje morgon han har klivit upp med barnen så går han faktiskt och lägger sig igen när jag kommer ner :D Även om han inte har varit upp på natten! Inte lätt att vara karl heller ;)

Och vet ni det mest typiska med det här? Nu ska han börja praktik på måndag, med förhoppningsvis fortsatt jobb efter. Självklart är jag ju jätteglad för det, men så typiskt för nu kommer jag ju iaf inte få sova :)

Jaha, så vad sägs om att jag kanske ska ta och titta på dom sista Ugly Betty avsnitten och äta lite jordnötsringar då kanske!

Inga kommentarer: