måndag 26 april 2010

lillplutten....

Det har varit nå knas med min lilla skrutt...
i ett par dagar har han bajsat som en hel fabrik, natten till lördags var han blöt nästan ända upp till nacken :( Jättelöst och mycket, och han har inte velat äta heller, från i lördags kväll till igår kväll åt han kanske sammanlagt 150 ml! Fick i honom lite vätskeersättning runt 6-tiden sen åt han iaf en flaska på 120 ml utan problem innan vi gick och la oss. Stackaren har ju sett helt slut ut. Och inatt har han ätit även då på 120 ml och en sväng till nu innan jag gick upp så det kanske är bättre nu. Bajade en gång på morgonen också och det var inte alls lika löst. Nu sover han iaf fortfarande. Hoppas, hoppas på en bättre dag idag!
Tanken är att vi ska ta oss till stora lekparken idag.


Så är det ju det här med att det är måndag igen.... Men nu kanske det går bättre eftersom Christopher börjar praktiken idag så kanske man kan komma in i lite rutiner igen!! Det blir ju så slarvigt när vi bara strosar runt hemma båda två!
Och ska det funka för mig att bli av med sötsuget måste jag nog skippa det här med att få äta på helgerna, allt eller inget lär jag försöka med!. Synd att det kommer spricka redan på fredag.... Men då fyller Christopher år så nåt gott blir det ju garanterat.

1 kommentar:

Sanna sa...

Fy då stackar lille Aaron hoppas han blev bättre=)

vi saknar er som 17.. ses inte imorrn heller för då jobbar jag men hoppas vi kan gå till fröet på tors iaf:D

KRAM!!!