onsdag 7 april 2010

tidig kväll!

Ja, idag var barnen trötta :)

På fm packade vi in oss i bilen för att åka till Västerås och hälsa på Kristin och grabbarna! Lustigt att man bor så nära men ändå ska det behöva gå flera år emellan...
Nu blev det iaf äntligen av så vi har haft en jättetrevlig dag! Men det är jobbigt att leka med stora barn, Colin s
omnade typ så fort jag la honom i sängen nu, vände mig om för att dra ner persiennerna och när jag skulle säga gonatt så blundade han redan :) Och Aaron han somnade på soffan innan jag la Colin. Så nu fick jag lite längre datatid än vanligt ;)

När vi kom hem tog vi det lugnt en stund sen kom jag på att jag ville ut på promenad, så jag lämnade barnen med pappa och jag pluggade i lurarna och rattade in rockklassiker och gick iväg! Och åh vad underbart härligt att få lite tid helt ensam, gå utan vagn och bara njuta :) traskade på i rask takt, sen fick jag nå ryck och började springa och hjälp vad skönt det var att få springa lite. Fy vad jag saknar tr
äningen... så nu ska jag försöka komma ut och springa/gå några gånger i veckan alldeles själv.
Det var en nöjd och stolt mamma som kom hem till sin familj ikväll :D

Så var det ju det här med godiset.... det har ju då inte gått så bra för mig :(
Men nu tar vi nya tag igen, kanske känns bättre om jag får komma ut och röra på mig lite mer, lite mer motivation kanske?

Nej, kika runt på allt viktigt nu då kanske :D

1 kommentar:

Sanna sa...

Åhh vad duktig du är Ann=) bra gjort.. :)

ses imorrn samma tid samma plats:D