lördag 3 april 2010

full fart!

Ja här har det varit fullt upp!! Igår var vi ju som sagt på sorf på äggletning på fm och det var populärt!!! Colin ville inte därifrån :) Och nu var han verkligen inte rädd för hästarna :) Han skulle springa runt där som en annan tok! Där skulle han nog ha kunnat stanna resten av dan.

Med lite hjälp så hittade han ett ägg!

Sen hittade han ännu fler :)
Vill INTE åka hem...
Blev lite middagsvila sen begav vi oss till parken för lite mer äggletning, men det var väl inte direkt rätt namn på det. fy vad värdelöst! Kikade lite på tivolit också och Colin ville ju hemskt gärna åka. Men tänk vilken elak mamma han har ;)
Hade inte tid att stanna för sen skulle vi åka hem till Christophers mormor för lite fika och bus.

Idag så gick vi till Colins stora lycka till tivolit för att åka lite. Oj vad han tyckte att det var roligt! Det roligaste var ju då tekopparna men dom fick inte jag åka med i så som tur var kom Karin med sin Linnea och en kompis till henne så han fick åka med dom och jag fick stå bredvid och försöka hålla balansen stående :) Oj vad han skrattade när det snurrade fort!

Och så skulle man ju gå därifrån...


Och lagom till han hade lugnat ner sig så kommer vi till rondellen och Sanna, så här ledsen blir Colin när inte ni står där :( Han tittar och tittar runt och när man fortsätter gå blir han så ledsen så ledsen :)

Aaron, han bara sov och sov :)


På em var vi hem till mamma och pappa och åt påskmiddag. och Colin röjde som vanligt :) Men mat hade han inte tid att äta!


Och btw bara så här apropå, nu har faktiskt Aaron ätit sista gången vid 19-20 och sen somnat rätt fort och sovit till 4-5 på morgonen flera nätter. Helt underbart skönt faktiskt. Nu ska jag väl inte räkna med att det kommer fortsätta så men det är skönt att leva lite på hoppet också ;)



Imorrn packar vi in oss i bilen och åker mot Karlskoga!


Nu ska jag kika lite bloggar sen sovdags :)

1 kommentar:

Malin sa...

hehe ja jag kan få lite konstiga ryck ibland.. ibland stryker jag våra egna sängkläder med :D haha
är dock inget jag gör om som gravid iaf.. blev helt uppsvälld i både händer och fötter och vrister.. :S blää!
hopppas ni får en trevlig tripp till karlskoga!:)