lördag 24 april 2010

lördag!

Ja, det var den lördagen det! Dagen började ju som sagt med att åka på loppis, hittade väl mest kläder, ett par leksaker fick följa med hem också. Tack och bock för loppis!!! För fy vad dyrt det är att köpa leksaker nya!!! Vi stannade i Heby på hemvägen också, det var nämligen barnloppis där också och där gjorde jag ju då det bästa fyndet!! En POP jacka med fleece för 100 kr!! Helt otroligt, förstår inte hur den kunde vara kvar när vi kom mer än en timme efter det öppnade :) Aaron han hade bara gallskrikit här hemma.... När ska det bli bättre? Han låg iaf tyst och nöjd när jag kom hem, tänkte att vi skulle äta mat men det tyckte inte Colin, han hade ju en ny traktor att leka med ;) Men fick honom till bordet iaf!
Passade på att ge Aaron lite mat samtidigt, palsternacka/morot idag och det äter han med glädje!! Åt en halv burk igår och en halv burk idag :)



Mamma, jag vill ha mer!

Sen var det ju då det här att Colin skulle sova middag också.... när k
l var 14 tyckte jag verkligen att det var dags, jag försökte förgäves i nästan 45 minuter, har aldrig hört honom skrika så högt!
Så till slut gav jag upp och då gick vi ut och lekte istället, sen skulle man ju gå in när det blev dags för middag också.... gissa hur det gick ;)


Tog vagnen utan mjukliften idag för jag tänkte att han skulle få vara med och titta lite men vi hann ju inte ens 10 meter innan han sov iaf :)

Springa upp och ner i backen är ju sååå roligt :)



1 kommentar:

Frida sa...

Men vilket klipp!!! Hade tänkt att åka men det blev aldrig av.

Då har vi inte samma smak, den smakar ju pyton;O