lördag 10 april 2010

underbara lördag.....

Tropikmässa i folkets park idag, ska nog låta bli att öppna dörren idag så att det inte kommer in nå förrymda jättespindlar in till mig :S


Fast efter en morgon som den här har jag ändå bara lust att stänga in mig i städskåpet eller nåt, Colin har varit hemsk och bara kastat saker på både mig och Aaron och Aaron har bara skrikit massor!! Och då inte för att Colin har kastat saker för jag har iaf lyckats få tag i dom innan dom har träffat honom.
Jag som tyckte att Aaron hade blivit mycket bät
tre och mindre gnällig får nog tänka om igen :(
Känner mig så fruktansvärt hjälplös, han är ju så missnöjd och jag har ingen aning om vad det är för fel....


Funderar på om jag ska plocka med mig Colin och åka till Sorf och titta på tävlingarna idag, får se om jag vågar mig utanför dörren ;)

1 kommentar:

Malin sa...

hm det kan ju röra sig om utvecklingsfas hos Aaron eller så behöver han kanske tilläggsmatas?
Jobbigt att ha det sådär!! :(
kraamar