tisdag 27 april 2010

underbara vårväder!!!

Nu ska jag väl inte ropa hej än, men det verkar som att det har vänt tillbaka för Aaron igen, nu äter han iaf. Men jag tycker att han äter lite, som han äter nu är gör jag på 120 ml och han äter oftast inte upp allt, lämnar typ 20-60 ml. Och äter då med ca 4 timmars mellanrum. Det tycker ju jag är väldigt lite mat, eller?

En underbar dag idag iaf!! Mötte upp Malin och Elvira imorse, gick till öppna förskolan (med en liten spindelskräckupplevelse på vägen....)
Efteråt så gick vi till Johanssons och åt, satt ute för första gången i år! Underbart. Sen så blev det även en sväng till stora lekparken.


Lekparken fick besök igår också, först var vi hem till Malin och busade, sen gick vi ner på stan en sväng, sen så stannade jag i lekparken, premiär för i år faktiskt :)
Inte populärt att gå därifrån dock.... Tänkte att jag skulle gå en promenad så Colin fick sova, men han var så ruskigt arg för att vi gick från lekparken så han skrek därifrån ända bort till sala kaross :S då somnade han! Hjälp vad arg han var!

Imorgon skulle jag faktiskt önska att det är lite sämre väder så att man kanske
kan vilja vara inne och städa lite!! Skulle vilja sätta upp lite nya gardiner också.

Nej, snabba på att uppdatera sig lite i datavärlden innan desperate housewifes börjar :)

Inga kommentarer: