måndag 19 april 2010

Nu här jag fått världens sämsta samvete för att jag blev glad att jag fick sova inatt......
När jag hämtade ner Aaron när han vaknat så såg jag efter en stund att han var lite blå på läpparna och jättekall om händer och fötter. Vi har inte direkt kallt här hemma så jag fick ju lite småpanik och tänkte att han hade slutat andas eller nåt!?! Det försvann fort iaf, vet inte vad det kan ha varit? Vet iaf att jag knappt kommer våga släppa honom idag...
Sen kände jag att han kändes varm i pannan istället, tog tempen och den visade 39,5. Plutten då :-(
Här sitter jag och är glad för lite extra sömn, så visar det sig att han har feber :-( Hemska mamma......
Nu ligger han iaf här och pratar för fullt efter lite mat. Så det är nog jag som mår sämst :-)

1 kommentar:

Sanna sa...

mm stackars våra barn=( hoppas dom blir friska snart så vi kan busa=)
kram