lördag 17 april 2010

lite väl tidigt....

Idag började min dag kl 4.15..... Då vaknade jag av att Aaron var hungrig, han fick mat somnade igen och jag hann lagom somna in så vaknade jag igen av att Colin stog och ryckte i grinden och då var väl kl typ kvart, tio i fem! Han fick komma upp i sängen och jag trodde nöjt att han somnade igen men där hade ju jag fel! Så det var väl bara att tacka och bocka och kliva upp! Sova får man väl göra sen :)
Ner på stan på fm en sväng och fyndade massor på hm, farligt med rea..... man plockar på sig och plockar på sig för
det var ju billigt men sen ska man ju slå ihop allt också :S Ja, det var iaf kläder som behövdes!Colin fick en ritbräda också och den var så rolig så han inte ens hade tid att äta :)
Besök av Malin och Elvira har vi haft idag också med massa bus och gos!

Så vill jag ju självklart passa på att säga ett STORT GRATTIS till Jeanette och Oskar som fick sin andra lilla (stora) prins igår, och till Alfred som har blivit storebror såklart!!!

Lustigt att vi bara ska få pojkar allihop :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att hon också fick en till liten kille. Visst har hon en blogg? Måste ju få se honom och se om hon skriver hur det gick och hur stor han var.

Camilla