lördag 15 januari 2011

2½ år!

Ja, idag blir Colin hela 2½ år gammal!! Jag hinner ju inte med alls :)
Det var ju jättenyss han var så här liten, 6 månader och hade precis lärt sig sitta korta stunder helt själv utan stöd.



Så det passade ju bra att vi var i badhuset idag och firade :D Han tycker att det är så kul! Han har tjatat om att gå dit hur mycket som helst sen vi var där sist.
Och idag hade dom en liten rutschkana inne i varma bassängen också! Den var ju jätterolig såklart! Han åkte och åkte och åkte!
Tacksamt för mig också då jag slapp vara ute i det kalla vattnet ;)
Sen var det nån mamma där med några stora barn och hon tyckte tydligen att det var lämpligt att ta med sig en liten hård boll att kasta i vattnet.... den bollen hamnade smack på mitt öra/kind vilket inte var så jätteskönt! Det är väl en sak att ta med dom där uppblåsbara som är mjuka men en hård är inte ok i mina ögon, framför allt när det finns små barn/bebisar där också!

Helt slut blir man ju av att vara i badhuset iaf :) Så det blev Lady och Lufsen och svärdet i stenen när vi kom hem! Fast jag tror jag var mer trött än Colin ^^

1 kommentar:

Sanna Mamma Till Skrutt sa...

Grattis i efterskott C=)

Kramar