måndag 3 januari 2011

nu är julen slut, slut, slut!!!

Sådär, nu är julen utkastad här hemma!!!
Det är alltid lika härligt att få ta in granen och sätta fram tomtar men nog är det nästan ännu bättre att få ta ut allt igen :)

Och Colin blev så glad imorse när han fick gå till dagis, jag var dock tvungen att ställa klockan så vi skulle hinna ^^ Mina grabbar har fått för sig att sova länge på mornarna!
Men det var lite konstigt på dagis eftersom alla avdelningar är ihopslagna så var det ju mycket nya fröknar och barn, så han hade varit lite ledsen ett tag men det gick över fort som tur var.


Sen på em, har jag hunnit städa och baka två olika sorters kakor, lagat mat sen tränat en sväng. Äntligen!!! Nu har jag ju inte tränat på e
vigheter. Så jag körde igång hårt med ett boxpass :) Och jäklar, det känns att man har varit borta ett tag! Men åh vad kul det är.
Sen fick jag det där rycket när jag kom hem och började kapa sönder granen så jag kunde få ut den utan att få barr överallt. Där tyckte jag att jag var riktigt smart ;)




Min lilla fighter ^^

Inga kommentarer: