lördag 22 januari 2011

mister tok :)

Den här lördagen tog jag mina möra armar med mig och åkte ner på ett boxpass kl 10. Ja jävlar, jag kan ju knappt röra armarna nu ^^ Men kul var det ju som vanligt!
Och nu måste jag ju faktiskt säga att det har visat resultat efter nästan en hel veckas träning och inte så hemskt mycket sötsaker :) vikten står väl typ kvar som den var men runt magen så har jag tappat 2 cm! Vikten bryr jag mig inte så hemskt mycket om även om jag gärna skulle tappa några kilo. Det jag vill mest är ju att få bort allt extra som sitter på magen och nu jävlar ska jag kämpa!!! den här sommaren SKA jag inte gå runt och må dåligt!! Jag SKA känna mig smal och snygg!

Så med gott samvete så bakade jag och Colin en kladdkaka efter lunch. Han har tjatat om att baka hela veckan nu :)
Och det bästa är ju förstås att slicka skålen efteråt :D



Och Colin, han är så rolig :) Det började när vi satt och åt middag och han började titta konstigt runt omkring och se lite sådär finurlig ut "pöke dä mamma" kastade han ur sig. Sen skrattade han och pekade på golvet :) Sen fortsatte det efter middagen inne i vardagsrummet, då blev det en jätterolig lek. Han ställde sig och tittade ut på altanen och ropade "pöke pöke" sen sprang han i full fart till andra sidan och flåsade som han skulle ha sprungit flera km, sen igen.. och igen... och igen ^^ "oj tort pöke" kom det ibland :)
Undrar om vi har gäster här hemma?


Busa med kastrullen är också en rolig syssla :)
Men Aaron får inte röra ^^


Nu ligger dom iaf och sover och jag kunde ju hoppas på att dom skulle göra det tills imorgon bitti, men det lär väl inte hända.... sista nätterna har Aaron varit jätteskrikig och hållt på så i flera timmar till och från :( Inte får man röra honom heller.

1 kommentar:

Hanna o Elliot o Nelli sa...

Ja dom säger ju att barnen är mer mottagliga för sånt.. så lite läskigt är det allt ;)Säger jag fast jag vill påstå att jag itne tror på spöken... eller ..?