måndag 24 januari 2011

sjuuuk!

På fm idag hann jag med en ansiktsbehandling!!! Åh vad underbart det var :) Men lite smärtsamt också!
Så skönt att bara få ligga där i lite mer än en timme och bara bli omhändertagen!

Men det lugnet försvann rätt fort när jag hämtade Colin på dagis! Visst, han brukar inte vilja följa med hem men idag var han helt hysterisk och skrek och sparkade så jag knappt kunde bära honom, han skulle minsann INTE hem! Så ropade han efter Elvira. Så jag misstänker att det var för att hon var där (hon har börjat sin inskolning nu) som han inte ville hem :) Ska vi ha det såhär varje dag nu bara för det? :D
Sen skrek han nästan hela vägen hem i vagnen!
Men som tur var så höll traktorerna på att ploga på parkeringen så vi blev ute ett tag och tittade på dom då blev allt bra igen ^^ Så var en av grannarna ute med sina barn som är typ lika gamla som våra så dom lekte i snöhögen ett tag.

Se har jag legat resten av dagen och mått skit!!
Började känna lite förkylning igår kväll och imorse var det värre :(
Är livrädd för att jag har fått halsfluss igen, men det gör inte riktigt lika ont....

Så jäkla typiskt, nu missar jag ju massa träning igen :(

Fy fasen vad jag längtar efter sommaren!!!!!!

1 kommentar:

Malin sa...

tack snälla för din kommentar!
det hjälper LITE att veta att man inte är ensam iaf!!
för gudars va påfrestande det är när han är såhär! vill bara kasta ut honom på baksidan vissa stunder...!haha!

nää man blir ju inte det precis.. blir bara så arg och frustrerad själv.. vilket antagligen gör saken ÄNNU VÄRRE.. pust..

Kram o tack igen!