tisdag 18 januari 2011

tisdag!

Aaron slog på stort och sov till 9 imorse. Fast tro inte att det betyder att han har sovit hela natten ^^

Hämtade Colin på dagis efter lunch så gick vi (aaron också såklart) ner på stan och mötte Sanna och Norah! Hittade ett par tröjor till mig för 30 kr styck, det tyckte jag var ok :D
Sen styrde vi stegen mot öppna förskolan, rätt mycket folk idag. Colin blev lite ledsen på slutet, trött. Så var det lite större killar som retade honom massor när dom åkte i rutschkanan, även om han är liten så kan han ju faktiskt bli ledsen för en sån sak :(
Han somnade iaf gott i vagnen på väg hem. Kan nog knappt komma ihåg när han sov middag sist :)
Hemma så gjorde jag iordning potatis och purjolökssoppa och pannkakor till middag, mums vad gott det blev då!

Nu så ska jag slänga på mig lite kläder och åka och träna. Step up idag!
Inte peppad på nåt sätt när kl är så här mycket och jag helst vill sätta mig i soffan. Men jag vet ju att det är skoj när jag väl är där!

2 kommentarer:

Frida sa...

varför retades dom? att dom åkte kana bara?? Hmm

Frida sa...

meeeen :(