söndag 9 januari 2011

nu kan jag pusta ut en stund!

Äntligen.... lugn och ro!
Den här dagen har verkligen varit KAOS!!!
Men sen kom den här stunden på kvällen efter vällingen när dom satt båda två och lekte med duplo bondgården och då kändes allt bättre igen :)

Den här 2-årstrotsen, hinner den gå över innan det är dags för 3-årstrotsen eller?!?

Ja jäklar, nu är han värre än nånsin :D Skönt att han ska få gå tillbaka till dagis imorrn nu :)
Inte gör det saken bättre att Aaron är missnöjd och gnäller typ 8 av 12 timmar och då är middagsvilan medräknad i dom där 12...



Jag är trött !!!

2 kommentarer:

anna sa...

här hemma har det varit trots sen långt innan 2-års dagen o den har inte gett med sig än, räknar med att den håller i sig till 3-årstrotsen tar vid...

nea sa...

Vad kul att du har hittat min blogg pch att jag hittat ännu en kul att läsa!

Min tvåring eller jag snart 3åring är extremt trotsig och man hinner väl andas en-två veeckor innan nästa trots kommer haha.