söndag 23 januari 2011

ännu en vecka förbi!

Ett avslut på den här veckan blev bus, lek, bråk och pizza med Colins polare på fm, sen lekte jag och Colin här utanför en stund när vi kom hem tills han fick för sig att hoppa rakt ut med huvet först nerför en snöhög.... öuhm, hur han nu kunde tycka det var en bra ide? Det gick bra iaf, han blev bara lite rädd. Tur att han har en skärm på mössan :) Så då gick vi in och tittade på film istället.
Ungspannkaka till middag sen och Colin har fått nån fixide att han ska bara ha lingonsylt till pannkakor, inget annat!?! Fy vad äckligt säger jag :)

Och nu så har jag och Christopher tittat på nya Narnia, int
e lika bra som dom andra, men är det nånsin så när det är flera filmer?

Och jag måste säga att jag är så väldigt tacksam över att barnen är så lätta att lägga på kvällarna! Dom får välling nere i soffan sen är det blöjbyte, tandborstning och pyjamas sen upp i sängarna där vi säger godnatt och går ut sen somnar dom själva.
Och tack vare det så är kl bara strax efter 21 och vi har tittat klart på filmen :D

Älskade små busfrön :)


Inga kommentarer: