torsdag 20 januari 2011

fasen vad skoj :)

Helt totalt slut i mina axlar efter dagens träningspass :)
Pump idag och satan i gatan vad jag är svag ^^
Men kul är det ju såklart och det är när man kör såna här pass man inser vad det är man behöver!

Men just nu känns det som att jag ska vara glad om jag inte har träningsvärk ända tills nästa veckas pass :D

För övrigt idag så blev det inget fröet för vi vaknade inatt av att Aaron var varm som en kamin.... Imorse var han dock inge varm och pigg och glad som vanligt men tempen visade på 38,1.

Så det blev ju såklart till att vara hemma därifrån :(
Däremot så tog jag med mig honom en sväng ne
r på stan så han fick lite luft och en stunds miljöombyte, han tycker inte om att vara hemma han... :)
Handlade kläder till mig!!!

Inte massor, men två tröjor och en sjal iaf :)



Nu ska jag in i duschen och svabba av mig lite svett sen ska jag sova :)

Gonatt!!