tisdag 11 januari 2011

trött, tröttare, tröttast!

Fick sova ända från strax efter 23 igår kväll till6.30 imorse!!! Åh vad härligt det var att titta på klockan då :) Gav Aaron välling, så sov vi i en timme till.
Och med sån lång sammanhängande sömn kan man ju tycka att jag borde varit utvilad idag, men jag har varit tröttare än vanligt :(
Var iväg till öppna förskolan på em så kidsen fick busa av sig lite, det tyckte dom ju såklart var jättekul och trötta blev dom så det blev sängdags tidigt idag med! Och strax efter 19 somnade jag på soffan och nu tänker jag fasen gå och sova igen!
Kan man kanske hoppas på en likadan natt inatt...??? ^^

1 kommentar:

Malin sa...

förstår det!:) men då hinner han ju bli 1½år ändå!:)) är nog rätt lagomt?jag skulle vilja jobba NU! (och behöver pengarna), men så som Anders jobbar så går det inte.. :/ han jobbar skift och olika heela tiden.. (har ett jobb på G annars, men som det är nu så kan jag inte ta det.. vågar INTE be svärmor om barnvakt för hela 80timmar på 1mån.. känns lite väl fräckt..) :(