måndag 10 januari 2011

bebisbesiktning ^^


Idag har vi varit på BVC med lillskroten för en lite förs
enad 1-års kontroll!
Självklart så fick han ett mvg i betyg ;) Allt såg så bra ut så och lilla killen är inte så liten längre, numera är han 11300 g tung och 79 cm lång!
Också var det ju dom där sprutorna också..... som visserligen jag säkert tycker är värre än honom. Han blev bara ledsen en jättekort stund, sen gick det över.
Men efter ett tag hemma så blev han ett litet monster!! Ja, fy satan vad han skrek när jag höll på att laga mat och självklart hade ju Christopher hunnit sticka iväg till träningen också. Men mamma kom hit och åt sen roade grabbarna ett tag, dom blir alltid glada när dom får träffa mormor :D
Så fick jag en tidig kväll idag också! 18.10 sa Colin att han ville ha välling och gå och sova....
18.45 låg dom i sängarna och Colin somnade nästan så fort jag la ner honom :)
Och Aaron lär ha somnat han också för jag har inte hört ett pip! Så skönt så.
Får se hur natten blir dock, om Aaron får nån reaktion på sprutan eller inte, hoppas iaf på att det väntar tills imorgon om han nu får nån.

1 kommentar:

Malin sa...

hihi va SÖT han e! och hans sööööta andfjun till hår!:))
Elvin har likadant, men inte sådär långt ännu :D:D
tänk va tiden rusar!!!! Aaron är redan 13mån och Elvin blir 9mån på tors! kan inte förstå det!:)
När ska Aaron börja på fsk då?
Nu under våren eller väntar ni till hösten? Elvin börjar i aug..:)