lördag 8 januari 2011

Lördag!

Den här lördagen har spenderats i Karlskoga hos barnens farfar.
Vädret såg ju inte så lovande ut för att vara ute på vä
garna, men på ditvägen klarade vi oss från snö/regn tills vi kom typ ända fram.
Och som vanligt den här trettonhelgen bjöds de
t på kalkon med alla smarriga tillbehör :)
Hemvägen... Ja det typ regnade isbitar när vi skulle åka, då känns det ju jättekul att sätta sig med barnen i bilen, not!!

Sen så lär det ha kommit en del snö under tiden vi var där för fy vad det såg ut på vägarna :(
Christopher körde som tur var, usch, jag tycker inte om att k
öra dom där vägarna i vanliga fall när det är mörk och verkligen inte i det där vädret! Jag har aldrig haft nå problem med det förut men efter att barnen fötts så har jag nästan dödsångest när jag sätter mig i bilen med dom! Fy, jag ser så mycket hemska scenarion framför mig :(
Aaron, han sov nästan hela vägen dit och nästan hela vägen hem och Colin skötte sig så bra så!! Det går ju inte att låta bli att bli lite stolt ;)



Det roligaste där hemma var såklart löpbandet :) Jäklar vad dom röjde på det!





Väl hemma så var det full fart på en gång såklart :) Helt galna i soffan efter vällingen ^^
Det är såna här stunder som gör att jag faktiskt orkar med dagarna!




Inga kommentarer: