fredag 21 januari 2011

fredag

Och vi har som vanligt veckohandlat idag, Colins dagis hade stängt idag så han fick följa med också för en gångs skull :)
Men han var så arg för att han inte fick gå till dagis imorse så han ville då inte åka och handla, enligt honom skulle han vara hemma själv och äta pizza ^^

Ingen träning blev det idag, fasen vad mör jag är i kroppen! :) Men imorrn bitti ska jag upp och boxas!


Och bara så här helt apropå ingenting så håller jag på att längta mig galen efter en häst att rida igen, bara känslan av att få vara i stallet.... mocka, sopa smörja grejer :( Åh vad jag saknar!


min fina underbara Pauline....

2 kommentarer:

Hanna o Elliot o Nelli sa...

Åh jag vill också tillbaks till stallet..

Frida sa...

FYYYY FAAAN vilken stor häst!!!!!! Jag tänkte jag skulle provrida nån dag men det får bli en häst i minsta modell haha