fredag 14 januari 2011

fredagsmys...

...på hög nivå idag ;)
Nej vad fasen, här hemma har vi ju knappt nå skillnad på helg och vardag ^^
Veckohandlade på fm. Vi brukar passa på när Colin är på dagis. Tänk vad enkelt det var när man hade bara ett barn :D
Ett zumbapass hann jag med på em också. Lite tråkigt pass idag bara med mest gamla låtar som är lite uttjatade. Men träning fick vi ju iaf och det är huvudsaken!
Sen har det blivit serietittande efter barnen la sig.
Och nu sitter jag här och försöker ta mig upp till sängen, men det går inte så bra för mig. Drar mig lite extra för att jag vet att jag ska få sovmorgon imorrn ;)
Nå mer hela nätter har det då iaf inte blivit den här veckan.... Aaron kanske skulle behöva ta en spruta varje dag ^^ Han verkar ju ha haft en liten tvärtomreaktion på den, jag hade ju väntat mig en jättejobbig natt men istället sov han som en stock ända till 6.30 :)

Nej, ta och besöka den där sängen nu då kanske?


Inga kommentarer: